-
ul. Szpitalna 32, 88-400 Żnin
-
52 303 01 69
-
pcpr@pcpr-znin.pl

Szanowni Mieszkańcy Powiatu Żnińskiego,
Zgodnie z wytycznymi PFRON także w 2025 roku wnioski o dofinansowanie będą rejestrowane przez Internet w Systemie Obsługi Wsparcia (SOW).
Informujemy, że osoby zainteresowane uzyskaniem pomocy mogą korzystać w systemie SOW z różnych form pomocy w zakresie złożenia wniosku: kreatora ułatwiającego aplikowanie o środki, infolinii, a także mobilnego asystenta osoby niepełnosprawnej oraz pracownika PFRON w punktach informacyjnych SOW, zlokalizowanych we wszystkich wojewódzkich oddziałach PFRON.
Wobec powyższego wszystkie osoby niepełnosprawne gorąco zachęcamy do założenia Profilu Zaufanego na platformie ePUAP. Złożenie wniosku o dofinansowanie w systemie SOW może być pierwszym, ale jakże ważnym krokiem zmierzającym do korzystania z zalet całej gamy usług i instrumentów dostępnych w przestrzeni publicznej dla posiadaczy podpisu elektronicznego/Profilu Zaufanego na platformie ePUAP. Więcej informacji o tym, jak zakłada się Profil Zaufany, włącznie z filmem instruktażowym znajduje się na portalu SOW.
a także:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żninie informuje, że zgodnie z zasadami realizacji programu „Aktywny samorząd” w 2025 roku elektroniczne wnioskowanie za pomocą Systemu Obsługi Wsparcia (www.sow.pfron.org.pl) jest dodatkowo premiowane dla Wnioskodawców posiadających podpis elektroniczny/Profil zaufany na platformie ePUAP w dwóch sytuacjach:
W przypadku Modułu I jest to 10 punktów preferencyjnych podczas oceny merytorycznej wniosków,
W przypadku Modułu II jest to zwiększenie dodatku na pokrycie kosztów kształcenia do kwoty 924 zł dla Wnioskodawców, przy czym możliwość ta dotyczy tylko tych wnioskodawców,którzy skorzystają z tego zwiększenia po raz pierwszy (wsparcie jest jednorazowe).
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żninie w 2025 r. realizować będzie program „ Aktywny samorząd” w obszarach i terminach:
MODUŁ I:
*nabór wniosków od 1 marca 2025 r. do dnia 31 sierpnia 2025 r.
MODUŁ II:
* nabór wniosków od dnia 1 marca 2025 r. do dnia 31 marca 2025 r. (w ramach roku zkolnego/akademickiego 2024/2025),
* od dnia 1 września 2025 do dnia 10 października 2025 r. (w ramach roku szkolnego/akademickiego 2025/2026).
Uwaga!
Osoby zainteresowane dodatkiem na pokrycie kosztów energii elektrycznej (Obszar E)
TERMINY przyjmowania wniosków o dofinansowanie
• Wniosek o przyznanie dodatku w Obszarze E można złożyć od dnia 2 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku.
• Wnioski o dofinansowanie w pozostałych zadaniach modułu I można składać od dnia 1 marca do dnia 31 sierpnia 2025 roku.
Przypominamy i zachęcamy - możesz złożyć wniosek nie wychodząc z domu!!
Nabór wniosków w Obszarze E rusza wcześniej niż w pozostałych zadaniach programu, aby umożliwić złożenie wniosku o refundację kosztów jeszcze
za lipiec 2024 roku wszystkim osobom, które z różnych względów nie zdążyły złożyć wniosku w 2024 roku. Jeśli złożysz wniosek w styczniu, to możesz uzyskać dodatek za 6 minionych miesięcy – od lipca do grudnia 2024 roku. W programie obowiązuje okres kwalifikowalny na refundację poniesionych kosztów – 180 dni przed złożeniem wniosku.
Wypłaty dodatku na wnioski złożone w 2025 roku rozpoczną się jednak nie wcześniej niż w drugim kwartale roku. W pierwszym kwartale roku powiaty dysponują wyłącznie środkami przekazanymi na realizację wniosków złożonych w programie w 2024 roku. Po ich rozliczeniu otrzymają z PFRON środki na realizację nowych wniosków.
MODUŁ I:
Obszar A – likwidacja bariery transportowej:
Zadanie 1 – pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu adresowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (do 16 roku życia) lub osób ze znacznym albo umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, wiek do lat 18 lub w wieku aktywności zawodowej lub zatrudnienie, z dysfunkcją narządu ruchu;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - Oświadczenie wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna
Załącznik nr 5 - Zaświadczenie lekarskie A1 i A2
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu emailZadanie 2 – pomoc w uzyskaniu prawa jazdy, adresowana do osób ze znacznym albo umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, z dysfunkcją narządu ruchu, w wieku aktywności zawodowej;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 5 - Zaświadczenie lekarskie A1 i A2
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu emailZadanie 3 – pomoc w uzyskaniu prawa jazdy, adresowana do osób ze znacznym albo umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, z dysfunkcją narządu słuchu, w stopniu wymagającym korzystania z usług tłumacza języka migowego, w wieku aktywności zawodowej;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 5 - Oświadczenie migowy
Załącznik nr 6 - Zaświadczenie lekarskie A3 narząd słuchu
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu emailZadanie 4 – pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu, adresowana do osób ze znacznym albo umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, z dysfunkcją narządu słuchu, w wieku aktywności zawodowej lub zatrudnienie;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 11 - Zaświadczenie lekarskie (A4 B2 i B4)
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu email
Obszar B – likwidacja barier w dostępie do uczestniczenia w społeczeństwie informacyjnym:
Zadanie 1 – pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania, adresowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (do 16 roku życia) lub do osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności, wiek do lat 18 lub wiek aktywności zawodowej lub zatrudnienie, z dysfunkcją narządu wzroku lub obu kończyn górnych;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników Obszar B Zadanie 1
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 9 - Zaświadczenie lekarskie życia z dysfunkcją wzroku
Załącznik nr 10 - Zaświadczenie lekarskie B1 i B2 z dysfunkcją kończyn górnych
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu emailZadanie 2 – dofinansowanie szkoleń w zakresie obsługi nabytego w ramach programu sprzętu elektronicznego i oprogramowania dotyczy udzielonej pomocy w ramach Obszaru B;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników Obszar B Zadanie 2
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 9 - Zaświadczenie lekarskie z dysfunkcją wzroku
Załącznik nr 10 - Zaświadczenie lekarskie B1 B2 z dysfunkcją kończyn górnych
Załącznik nr 11 - Zaświadczenie lekarskie (A4 B2 i B4)
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu emailZadanie 3 – pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania, adresowana do osób z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, w wieku aktywności zawodowej lub zatrudnienie, z dysfunkcją narządu wzroku;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników Obszar B Zadanie 3
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 12 - Zaświadczenie lekarskie B 3 narząd wzroku
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu emailZadanie 4 – pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania,adresowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (do 16 roku życia) lub osób ze znacznym albo umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, wiek do lat 18 lub wiek aktywności zawodowej lub zatrudnienie z dysfunkcją narządu słuchu i trudnościami w komunikowaniu się za pomocą mowy;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników Obszar B Zadanie 4
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 11 - Zaświadczenie lekarskie
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu emailZadanie 5 – pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego sprzętu elektronicznego, zakupionego w ramach programu,adresowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (do 16 roku życia) lub osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności, dotyczy pomocy udzielonej w Zadaniu: 1, 3 lub 4.
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników Obszar B Zadanie 5
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu email
Obszar C – likwidacja barier w poruszaniu się:
Zadanie 1 – pomoc w zakupie wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym, adresowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (do 16 roku życia) lub osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności, wiek do lat 18 lub wiek aktywności zawodowej lub zatrudnienie/ lub zatrudnienie lub nauka potwierdzone opinią eksperta PFRON rokowania uzyskania zdolności do pracy albo do podjęcia nauki w wyniku wsparcia udzielonego w programie; dysfunkcje uniemożliwiające samodzielne poruszanie się za pomocą wózka inwalidzkiego o napędzie ręcznym;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników Obszar C Zadanie 1
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 16 - Zaświadczenie lekarskie C 1
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu emailZadanie 2 – pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego skutera lub wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym, adresowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (do 16 roku życia) lub osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników Obszar C Zadanie 2
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 5 - C2 Oświadczenie gwarancja
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu emailZadanie 3 – pomoc w zakupie protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne, tj. protezy co najmniej na III poziomie jakości, adresowana do osób ze stopniem niepełnosprawności, w wieku aktywności zawodowej lub zatrudnienie, potwierdzona opinią eksperta PFRON stabilność procesu chorobowego, potwierdzone opinią eksperta PFRON rokowania uzyskania zdolności do pracy w wyniku wsparcia udzielonego w programie;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników Obszar C Zadanie 3
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 5a - (oferta) propozycja specyfikacji C3 – do Wniosku
Załącznik nr 5b - Uwaga! Załącznik do rozliczenia umowy
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu emailZadanie 4 – pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne (co najmniej na III poziomie jakości), adresowana do osób ze stopniem niepełnosprawności, wiek aktywności zawodowej lub zatrudnienie, potwierdzona opinią eksperta PFRON stabilność procesu chorobowego, potwierdzone opinią eksperta PFRON rokowania uzyskania zdolności do pracy w wyniku wsparcia udzielonego w programie;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników Obszar C Zadanie 4
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 5a - (oferta) propozycja specyfikacji C4 – do Wniosku
Załącznik nr 5b - Uwaga! Załącznik do rozliczenia umowy
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu emailZadanie 5 – pomoc w zakupie skutera inwalidzkiego o napędzie elektrycznym lub oprzyrządowania elektrycznego do wózka ręcznego,adresowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności (do 16 roku życia) lub osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności, wiek do lat 18 lub wiek aktywności zawodowej lub zatrudnienie, z dysfunkcją narządu ruchu powodującą problemy w samodzielnym przemieszczaniu się i posiadających zgodę lekarza specjalisty na użytkowanie przedmiotu dofinansowania;
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Wniosek
Lista załączników Obszar C Zadanie 5
Załącznik nr 1 - Oświadczenie o wysokości dochodów
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 3 - M I Karta oświadczeń Wnioskodawcy
Załącznik nr 4 - Klauzula Informacyjna
Załącznik nr 17 - Lekarz C5
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu email
Obszar D – pomoc w utrzymaniu aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki dla osoby zależnej (dziecka przebywającego w żłobku lub przedszkolu albo pod inną tego typu opieką), pomoc adresowana do osób ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, którzy są przedstawicielem ustawowym lub opiekunem prawnym dziecka, wymagana aktywność zawodowa Wnioskodawcy.
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu email
Obszar E - środki na dofinansowanie energii elektrycznej może uzyskać:
Osoba posiadająca stopień niepełnosprawności (w przypadku osób do 16 roku życia - orzeczenie o niepełnosprawności), która korzysta z koncentratora tlenu lub respiratora w ramach świadczenia udzielanego przez: ośrodek domowego leczenia tlenem lub ośrodek wentylacji domowej, t.j. osoba będąca pod opieką zespołu długoterminowej opieki domowej dla pacjentów wentylowanych mechanicznie albo pod opieką poradni lub ośrodka lub zespołu domowego leczenia tlenem.
Pomoc udzielana jest w wysokości 100 zł miesięcznie. Możemy zrefundować koszty poniesione od dnia 1 lipca 2024 r. Okres objęty refundacją kosztów opłaty za energię nie może być dłuższy niż 6 miesięcy (600 zł) i krótszy niż 3 miesiące (300 zł). Można złożyć wniosek o dodatek za każdy miniony miesiąc. Pierwszy miesiąc, za który można przyznać dodatek, to lipiec 2024 r.
Przyjmujemy wnioski o dodatek do energii elektrycznej dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności korzystających z koncentratora tlenu lub respiratora.
Preferowany sposób składania wniosku - w wersji elektronicznej w Systemie Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON (SOW).
Aby wypełnić wniosek w Systemie Obsługi Wsparcia (SOW) zaloguj się do SOW: Wejdź na stronę https://sow.pfron.org.pl/i zaloguj się na swoje konto. Jeśli nie masz konta, musisz je najpierw założyć: Rejestracja | SOW System Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON
Pamiętaj wniosek musi być przez Ciebie podpisany!
z użyciem podpisu elektronicznego,
za pomocą profilu zaufanego/tymczasowego profilu zaufanego.
System SOW udostępnia różne formy pomocy przy wypełnianiu wniosku: pomoc kontekstową, bezpłatną infolinię, mobilnego asystenta, możliwość wykorzystania wprowadzonych danych w przyszłości – w trakcie aplikowania o kolejne wsparcie itd.
W przypadku pytań dotyczących korzystania z systemu SOW, zapraszamy do kontaktu telefonicznego: BEZPŁATNA INFOLINIA dostępna w dni robocze w godzinach 9.00-17.00 numer 800 889 777 lub mailowego: sow@pfron.org.pl
Więcej informacji można uzyskać klikając w link poniżej:
Wniosek, Lista załączników i załączniki do pobrania:
· Wniosek
· Załącznik – Zaświadczenie o korzystaniu ze świadczenia zdrowotnego
Udział własny wnioskodawcy jest wymagany w zadaniach:
1) w Module I wynosi co najmniej 10% ceny brutto zakupu/usługi, przy czym w ramach Obszaru B Zadanie 2, Obszaru C Zadanie 2 i Obszar E – nie jest wymagany
2) w Module II wynosi co najmniej w zakresie kosztów czesnego:
a) 10% wartości czesnego - w przypadku przyznania dofinansowania w ramach jednej, aktualnie realizowanej formy kształcenia na poziomie wyższym (na jednym kierunku) dla zatrudnionych beneficjentów programu;
b) 60% wartości czesnego - w przypadku przyznania dofinansowania w ramach dwóch i więcej form kształcenia na poziomie wyższym (kierunków studiów) dla zatrudnionych beneficjentów programu;
MODUŁ II:
– pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym, adresowane do osób ze znacznym, umiarkowanym lub lekkim stopniem niepełnosprawności, pobierających naukę w szkole wyższej lub szkole policealnej lub kolegium a także do osób mających przewód doktorski otwarty poza studiami doktoranckimi.
Dokumenty do pobrania - MODUŁ II:
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik nr 14 - Upoważnienie Wnioskodawcy dot. rachunku bankowego
Załącznik nr 15 - Oświadczenie do podanego nr tel adresu email
Z aktualnymi warunkami dofinansowania oraz z warunkami uczestnictwa w programie można zapoznać się na stronie www.pfron.org.pl
Kierunki działań oraz warunki brzegowe obowiązujące realizatorów programu „Aktywny samorząd” w 2025 roku pod adresem:
Treść programu, w tym z warunkami uczestnictwa w programie (zawarte w rozdziale VI ast. 1, ust. 4 oraz ust. 5) można zapoznać się pod adresem:
Szczegółowe informacje dotyczące pilotażowego programu „Aktywny samorząd” można także uzyskać w PCPR w Żninie, ul. Szpitalna 32, nr tel.: (52) 30 30 169 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: pcpr@pcpr-znin.pl lub pfron@pcpr-znin.pl oraz e-PUAP: /pcprznin1/SkrytkaESP